Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Mikor fogom megkapni a webáruházban megrendelt termékeimet?

Termékeink szállítási határideje: 1-3 munkanap.

A fuvarozó cég a küldemény nyomkövetéséről és a kézbesítés időpontjáról e-mailt küld Neked. A levélben feltüntetett linken tudod a kiszállítás időpontját módosítani, ha a megadott dátum nem megfelelő.
Hétvégén vagy ünnepnapon leadott megrendelésedet az ezt követő első munkanapon dolgozzuk fel.

Mennyibe kerül a webáruházban megrendelt termék házhozszállítása?

A szállítási díj a legtöbb terméknél 2990Ft
Előre utalásnál  2500 Ft
A bútortok szállítási költsége egyedi ezzel kapcsolatban keress bennünk elérhetőségünkön.

+36 30 5476 179
e-mail:huncutkababaolt@gmail.com

Hogyan tudom kifizetni a webáruházi megrendelésemet?

A megrendeléskor bankkártyával ,vagy bankiátutalással.
Utánvéttel, azaz a csomag átvételekor a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával

 Hogyan küldhetem vissza a webáruházból megrendelt terméket?

Termékek visszajuttatásának legegyszerűbb módja, ha behozod üzletünkbe. Ha postán vagy futárral küldenéd vissza a terméket, minden információt megtalálsz az alábbi oldalon.

https://huncutkabababolt.myshoprenter.hu/index.php?route=information/contact

Van-e az áruházakban abból a termékből, amire szükségem van?

A weboldalon található bármely termék elérhető áruházainkban. Ha a keresett termék nincs akkor előrendelést adhatsz le rá. Ha a termék megérkezik kérheted az otthonodba házhozszállítással.

Mit tegyek, ha reklamációm van a megvásárolt termékkel kapcsolatban?

Reklamációdat telefonon ,vagy e-mail-ben, és  üzletünkben intézheted (ne felejtsd otthon a vásárlási bizonylatot). Kérjük, minden esetben küldd el a vásárlást igazoló bizonylat fényképét, illetve online vásárlás esetén a rendelés számát. Az ügyintézés megkönnyítése érdekében, ha teheted, csatolj fényképet is a termékről.

Hová forduljak a hibás termékemmel?

Kizárólag a Huncutka Baba-Mama Boltban  vásárolt, vásárlási bizonylattal rendelkező, garanciális termékek javításával tudunk foglalkozni!  A jótállásos termékek esetében érdemes közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett szakszervizhez fordulnod, mert így rövidebb idő alatt juthatsz hozzá javított termékedhez.

Ha kérdésedre nem kaptál választ: írj nekünk vagy telefonálj!