Mikor fogom megkapni a webáruházban megrendelt termékeimet?
Termékeink szállítási határideje: 1-3 munkanap.
A fuvarozó cég a küldemény nyomkövetéséről és a kézbesítés időpontjáról e-mailt küld Neked. A levélben feltüntetett linken tudod a kiszállítás időpontját módosítani, ha a megadott dátum nem megfelelő.
Hétvégén vagy ünnepnapon leadott megrendelésedet az ezt követő első munkanapon dolgozzuk fel.
Mennyibe kerül a webáruházban megrendelt termék házhozszállítása?
A szállítási díj a legtöbb terméknél 2990Ft
Előre utalásnál 2500 Ft
A bútortok szállítási költsége egyedi ezzel kapcsolatban keress bennünk elérhetőségünkön.
+36 30 5476 179
e-mail:huncutkababaolt@gmail.com
Hogyan tudom kifizetni a webáruházi megrendelésemet?
A megrendeléskor bankkártyával ,vagy bankiátutalással.
Utánvéttel, azaz a csomag átvételekor a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával
Hogyan küldhetem vissza a webáruházból megrendelt terméket?
Termékek visszajuttatásának legegyszerűbb módja, ha behozod üzletünkbe. Ha postán vagy futárral küldenéd vissza a terméket, minden információt megtalálsz az alábbi oldalon.
https://huncutkabababolt.myshoprenter.hu/index.php?route=information/contact
Van-e az áruházakban abból a termékből, amire szükségem van?
A weboldalon található bármely termék elérhető áruházainkban. Ha a keresett termék nincs akkor előrendelést adhatsz le rá. Ha a termék megérkezik kérheted az otthonodba házhozszállítással.
Mit tegyek, ha reklamációm van a megvásárolt termékkel kapcsolatban?
Reklamációdat telefonon ,vagy e-mail-ben, és üzletünkben intézheted (ne felejtsd otthon a vásárlási bizonylatot). Kérjük, minden esetben küldd el a vásárlást igazoló bizonylat fényképét, illetve online vásárlás esetén a rendelés számát. Az ügyintézés megkönnyítése érdekében, ha teheted, csatolj fényképet is a termékről.
Hová forduljak a hibás termékemmel?
Kizárólag a Huncutka Baba-Mama Boltban vásárolt, vásárlási bizonylattal rendelkező, garanciális termékek javításával tudunk foglalkozni! A jótállásos termékek esetében érdemes közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett szakszervizhez fordulnod, mert így rövidebb idő alatt juthatsz hozzá javított termékedhez.
Ha kérdésedre nem kaptál választ: írj nekünk vagy telefonálj!